Chord Kunci Guitar dan Terjemah Lagu

Senin, 02 Januari 2023

Chord Lara Dalam Kerinduan - Aiman Tino, Kunci Gitar Mudah

| Senin, 02 Januari 2023

Chord Lara Dalam Kerinduan - Aiman Tino, Kunci Gitar Mudah. F e seperti rinduku disini. Capo di fret 2 original chord dari g intro:

Aiman Tino Permata Cinta Chord fredahu
Aiman Tino Permata Cinta Chord fredahu from fredahu.blogspot.com

Telah lama kau pergi sayang. Kata padaku f g aku dihidupmu. Tiada kabar berita g c tinggalkan aku sendirian d g.

Request Chord Services , Organizes Chords Collection


Am dm waktu orang suka semuanya indah. F e am sudah sekian lama kita g tiada pernah bersua. Ia merupakan anak keempat dari 10 bersaudara.

G C Agar Terubat Keresahan.


Semua telah berubah d g kau pergi. Riza umami) 17x dilihat 1 minggu yang lalu. Am g jikalau orang tak suka tak apa dm am tuhan masih menyayangiku.

F C F C [Spoke] F Ketika Senja Datang C Ku Merasa Setengah Diriku Menghilang F Bagaikan Tak Berdosa C Kau Hancurkan Rasa Yang Selama Ini Ku Tanam F Saat Semuanya Telah Pergi C Bayangmu Kembali Mengisi F Entah Apa Yang Kau Mau C Ku.


Ada beberapa fakta menarik yang dimiliki oleh seorang aiman tino. F sukarnya nak ku temui e am e cinta yang sejati dan bahagia. Chord kunci gitar fara hezel ft.

Bukan Hanya Menjadi Seorang Penyanyi, Namun Aiman Tino Juga Menjadi Seorang Usahawan.


C g mungkin tiada lagi am ku di dunia ini. Dm am moga suatu hari akan tiba f e jodoh buatku dengan insan. Kata padaku f g aku dihidupmu.

C Bila Malam Bila Rindu G Tiap Kali Ku Cuba Melupakanmu Am Ada Sajamu.


Capo di fret 2 original chord dari g intro: Rita sugiarto capo di fret 1 intro c em am bb g c em am bb g c em betapa hati rindu pada dirimu f c duhai kekasihku c em segeralah kembali pada diriku f c. Sering berjanji d g d akan membina mahligai cinta abadi.